Text size

Line spacing

Contrast

Placeholder Placeholder
Background image
For visually impaired

News

Tartu uus sotsiaalmeediakampaania Lätis ja Soomes kõrvutab kohalikke vaatamisväärsusi maailmakuulsatega

Tartu Linnavalitsuse pressiteade

Tartu vs Rooma Photo: Artwerk

12 July / Sihtasutus Tartumaa Turism viib juulis läbi turunduskampaania Läti ja Soome turgudel. Fotosid, mis võrdlevad Tartu linna ja maakonna tuntud objekte erinevate välismaiste atraktsioonide ja sihtkohtadega, kuvatakse naaberriikide sotsiaalmeedias kogu juulikuu.

Mõlema riigi kampaaniate sõnum tuleneb ideest "Kogu maailm Tartus", mille fookuseks on maailmatasemel võimalused, mis Tartus avanevad. Omanäolised visuaalid tutvustavad võrdlevate paaridena Tartumaa atraktiivseid turismiobjekte sarnaste näidetega maailma eri paigust, püstitades küsimuse, milleks minna kaugele kui Tartumaal on kõik juba olemas.
 
Maailmakuulsate objektide peegeldusega visuaale kuvatakse Facebooki ja Instagrami reklaamidena mõlemas riigis kahele olulisele sihtgrupile: pered ning kultuurituristid vanuses 35-60. Reklaamid viivad visittartu.com turismiportaali, kus huvilised saavad positiivse reisiotsuse langetamiseks Tartu linna ja maakonna kohta oma emakeeles lisainfot otsida. 
 
“Turismiettevõtete käekäik sõltub sellel suvel suuresti siseturismist ja lähinaabrite külastustest, seetõttu on naaberriikide sotsiaalmeedia kampaaniad planeeritud tavapärasest pisut suuremas mahus,” rääkis Tartu linna turundusjuht Helen Kalberg. “Lisaks lähiturgude kampaaniatele kestab juulikuu lõpuni ka siseturule suunatud “Tartumaine” kampaania koos tarbijamänguga,” täiendas ta.
 
Lähituru kampaaniate visuaalidega saab tutvuda visittartu.com kodulehel. 

Kampaaniad töötas välja Artwerk ja läbi viib SA Tartumaa Turism.

Last changed 12.07.2020