Rattaringluse uus reklaamipartner on Media House OÜ
Tartu Linnavalitsuse pressiteade
/ Alates 1. aprillist on rattaringluse ratastel Media House OÜ reklaamid. Media House esindab Rimi Eesti Food AS-i ja rattaringluse 500-le elektriratta esikorvile tuleb Rimi „Tervisereede“ reklaam.
Media House OÜ tegi reklaampinna eest pakkumuse 20 000 eurot. Reklaami kuvatakse rataste esikorvil 1. aprillist kuni 30. novembrini. Reklaampinna müügist teenitav tulu suunatakse rattaringluse järjepidevale arendamisele.
Linnavalitsus seadis tingimuseks, et reklaami pakkuv ettevõte jagaks Targa Tartu ja rattaringluse väärtusi nagu keskkonnasõbralikkus, energiasäästlikkus ja tervislikud eluviisid.
Eelmisel hooajal oli rattaringluse rataste esikorvidel Foxway OÜ reklaam „Liigun rohelisema homse poole“ ja sellest eelmisel hooajal AS HANZA Mechanics Tartu reklaam „Tark tootmine targas linnas“.
Viimati muudetud 01.04.2024