Siuru bränd tõi mitu Kuldmuna
Tartu Linnavalitsuse pressiteade
/ Reede õhtul Tallinnas Kultuurikatlas toimunud Eesti hinnatuima loovusfestivali Kuldmuna auhinnapeol tunnustati möödunud aasta silmapaistvamaid turundus- ja reklaamitöid. Tartu kultuurikeskuse Siuru bränd ja selle looja, agentuur Bond sai konkursilt mitu kuldmuna, hõbemuna ja konkursi grand prix'.
Kategoorias "Disain ja meisterlikkus" tunnustati kultuurikeskuse Siuru brändi kahe Kuldmunaga: korporatiivse brändingu ja logo eest. Samas kategoorias sai Siuru bränd Hõbemuna tüpograafia eest.
Lisaks sai Siuru bränd Kuldmuna grand prix', mille valisid välja žüriide esimehed kõikide kulla võitnud tööde hulgast.
Siuru brändi autor reklaamiagentuur Bond sai aasta disainiagentuuri preemia.
Bondi juhi Nils Kajanderi sõnul pälvivad Kuldmuna grand prix' tihti reklaamid, mitte disaini kategooria projektid. "Selles mõttes oli tunnustus üllatav, aga samas täiesti õigustatud - seda väärime meie ja ka kogu Siuru meeskond. See grand prix ja teised auhinnad kinnitavad, et tegime tipptasemel tööd ja et lõpptulemuseks sai Siuru sellise brändingu, mis paneb mõtlema ja toob inimesed kokku. Nagu just Siurule sobib," lisas Kajander.
Kuldmuna disainižürii esimees Ionel Lehari sõnul oli selles töös olemas terviklikkus ja komplekssus. "Just mitmetahulisus tegi Bondi töö grand prix' vääriliseks. See hea aura ja positiivse sõnumiga töö on iga nurga alt auhinda väärt.”
Kuldmuna konkurssi korraldab Turundajate Liit. Kuldmuna on Eesti kõige vanem ja prestiižsem reklaamikonkurss, mis toimus juba 27. korda.
Rohkem infot Kuldmunade jagamise kohta.
Viimati muudetud 06.04.2025