Tere!
Miks on Kreutzwaldi tänaval bussipeatus Maaülikool ainult linnast väljuval suunal? Mis on põhjendused, et seda peatust ei oleks võimalik rajada ja lisada liinile nr. 6 ka linna sisenevas suunas Tuglase tänava ristmiku vahetusse lähedusse? Ruumi on seal ju küll. Teen ettepaneku rajada bussipeatuse Maaülikool ka linna siseneval suunal. Elan aadressil Tuglase 7 ja lihtsam oleks jalutada Maaülikooli peatuse juurde, võrreldes peatusesse Tartu Näitused jalutamisega, et kesklinna suunas liikuda.
Teine probleem puudutab Maaülikooli peatuse juures tee ületamist. Kui linnast väljuva suunaga bussid peatuses Maaülikool peatuvad, siis reisijad lähevad sageli otse üle tee, kasutades just seda lõiku, millel ei ole ülekäigurada. See on väga liiklusohtlik. Kõne all oleval ristmikul on kolm ülekäigurada, kahjuks valivad reisijad sageli kõige otsema ehk ilma ülekäigurajata tee. Mis takistaks sellele ristmikule neljanda ülekäiguraja rajamist? Teen ettepaneku Tuglase-Kreutzwaldi ristmikule rajada ka neljas ülekäigurada (bussipeatuse Maaülikool kõrvale).
Palun andke teada, kas üldse ja kui reaalsed on nende ettepanekute reaalsuseks saamised ja mitme aasta pärast see juhtuda võiks?
Lugupidamisega
|