Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus

Placeholder Placeholder
Background image
10°

Projektid

Märksõnad
Olek:

Projektid

Kokku dokumente: 266 kuvatakse 65 dokumenti (201 - 266).

  • Tartu II Muusikakooli kandleansambli kulutused laulu- ja tantsupeo protsessis.
    Arendada ja mitmekesistada kandlemuusika esitus- ja väljendusvõimalusi

  • Antud hetkel on vajalik arendada õpilastes üldpädevusi ka loodusainete kaudu. Väärtuspädevust – loodusainete õpetamisel kujundatakse õpilaste suhtumist teadusesse kui inimtegevuse tähtsasse valdkonda, arendatakse huvi loodusteaduste vastu, süvendatakse säästlikku hoiakut keskkonna, sh kõige elava ...

  • Ümbrusõpetuse teadmiste suurendamine läbi keskkonnataedlikuse toimetulekuõppes õppivatele hingehooldust vajavatele lastele.

  • 01.09.2017 - 31.10.2017 Väikeste viikingite järveretk

    Tutvumine Emajõe ja selle elukeskkonnaga

  • 01.09.2017 - 31.08.2019 Find your balance

    Projekti eesmärgiks on õpilaste teadmiste arendamine ja süvendamine digitaalsete vahendite kasutamise osas, aga samal ajal silmas pidades ja teadvustades , et kõiges peab valitsema tasakaal. Tuleb aktiivselt tegeleda ka spordi ja muude arendavate tegevustega.
    Õpilaste teadmiste arendamine ...

  • Kristjan Jaak Petersoni Gümnaaasiumi õpilaste praktiliste tööde läbiviimine looduskeskkonnas, kinnistada õpitut ja laiendada valdkondlikke teadmisi.
    Kinnistada koolis õpitut, süvendada ja laiendada valdkondlikke teadmisi ning läbi praktiliste tööde tõsta õpilaste keskkonnateadlikkust ja ...

  • 01.09.2017 - 31.08.2019 Square-Eyed Students

    Lapsed kasutavad väga palju infotehnoloogilisi vahendeid. Ometi ei ole näha olulist hüpet nende vahendite kasutamisest tuleneva kasuteguri osas ehk siis tegelikud arvutikasutamise oskused ei ole kindlasti tasemel, mis meid rahuldaks. Teiseks probleemiks, millega käesolev projekt tegeleb on meie ...

  • 21.08.2017 - 31.08.2018 Muutuste looja on õppiv õpetaja

    1.-3.klassis rakendame kujundavat hindamist ja üldõpet, meie soov on rakendada põhimõtteid ka II - III kooliastmes. Õpetajate koostöö suurendamiseks soovime läbi viia koolituse üldõppest ning lõimingust, millele järgneb koolitaja juhendamisel 2017/18 õa jooksul õpetajate töörühmade töö. Koolituse ...

  • 15.08.2017 THMK koolitused

    Projekt koosneb kahest osast – THMK koolipere jätkukoolitusest Oskuste õppe metoodika osas ning algkoolitus seda veel mitteläbinutele Verge metoodika osas.
    Oskuste õppe jätkukoolitus: 1. Koolituse lõppedes on Tartu Herbert Masingu Kooli õpetajad võimelised koolitama teiste koolide õpetajaid ...

  • Kutsehariduse õpirände hartaga akrediteeritakse ja tunnustatakse asutusi, kes on olnud edukad kutseharidusvaldkonnas kvaliteetse õpirände pakkumises ja julgustatakse neid edasi arendama oma rahvusvahelise koostöö strateegiaid. Harta eesmärk on lihtsustada õpirändetoetuse taotlemist ja aruandlust, ...

  • Peamine eesmärk on suurendada noorsootöötajate kompetentsi ja anda neile meetodeid Euroopa pagulaskriisiga seotud stereotüüpide ja eelarvamuste käsitlemiseks. Kõrvaleesmärgiks on õppida rahvusvahelise projekti juhtimist kogemusõppe kaudu (projekti meeskonda kuuluvad erinevate maade ...

  • Südame-veresoonkonna haigused on moodsa ühiskonna üks peamisi probleeme ja väljakutseid. Planeeritava projektiga üritame anda oma väikese panuse selles suures ookeanis. Enamik SVH'te, mis võtavad palju elusid, avalikku tervishoiu raha ja teeb meie ühiskonnad nõrkadeks ja haavatavateks, põhjuseid ...

  • 01.08.2017 - 31.08.2019 100 steps

    Ülemaailmses laste liikumisharjumuste uuringus Global Matrix 2.0 hinnati Eesti laste aktiivsus halvima võimaliku hindega - F ehk puudulik. Intervjuud lastega ning arenguvestlused vanematega on kinnitanud probleemi olemasolu. Kuna laps veedab olulise osa oma nädalast lasteaias, siis õpetajatena ...

  • Tartu Linnamuuseumi ja Tartu Ülikooli germanistika osakonnaga koostöös valmib 2018. aasta märtsis kaardirakendus "Tartu-Dorpat: kultuuritõlked", mis tutvustab Tartu linna aja- ja kultuurilugu läbi ajalooliste saksakeelsete kirjelduste. Lisaks kaardirakendusele valmib 2018. aasta aprillis Tartu ...

  • Käesolev projekt on oluline, et omandada vajalikud praktikad oma juhtimismudeli täiustamiseks ja töös hoidmiseks. Kuna Jaan Poska gümnaasium asutati alles 5 aastat tagasi, on Erasmus+ KA1 projekt esimene suurem rahvusvahelist õpirännet pakkuv projekt meie kooli lühikeses ajaloos. Projekt on ...

  • SA Archimedese noorteagentuuri poolt finantseeritud projekt, mille teemaks on "Ei sõltuvusele!". Projektis osalevad Tartu Annelinna Gümnaasiumi ja Vastseliina Noortekeskuse noored.
    Noored õpivad hoolitsema oma tervise eest selleks, et ennetada sõltuvust alkoholist, narkootikumidest ja ...

  • Projekti „Dooria kitoon ja Tartu tulevikumood“ eesmärgiks on läbi põnevate praktiliste ülesannete tutvustada erinevatesse sihtgruppidesse kuuluvatele noortele (sh riskinoored, noored väljaspool Tartu linna ja muukeelsed noored) antiikaja moodi sidudes seda tänapäeva moe ja tekstiilikunsti ...

  • Projekti raames soovime läbi viia Tartumaa, Viljandimaa ja Pärnumaa haridusasutuste esindajate kohtumisi (võrgustikukohtumisi), et teha koostööd LP-töö paremaks korraldamiseks asutuses ning koos lahendada koolielu ja lasteaiaelu küsimusi ja kavandada ühistegevusi oma kogemuste tutvustamiseks ...

  • Projekt keskendub tiheasutsusega kesklinna piirkondadele mis pakuvad häid võimalusi säästva liikuvuse (inimeste- ja kaupade liikumine) arendamiseks. Üha kasvav elanike arv sellistes piirkondades ja kaubanduse kasvust tulenev kaubavedude mahu kasv on toonud kaasa autostumise kõrge taseme ...

  • Inimeste liikuvusharjumused on hakanud viimaste aastate jooksul oluliselt muutuma. Senine paradigma - erasõiduautode , kui peamise transpordivahendi kasutamine on muutunud paindlikumaks ning omandamas nõudlusele orienteeritud mobiilsuse mustreid. Autode kõrval kaalutakse alternatiivina ka ...

  • 30.05.2017 - 31.12.2019 Tartu rattaringlus

    Jalgrattaliikluse arendamine on Tartu linna transpordipoliitika üks prioriteetidest. Eesmärgiks on jalgrattaliikluse osakaalu suurendamine. Sel otstarbel rajatakse täiendavaid jalgrattateid ning jalgrataste hoiukohti ja parklaid. Lisaks teede võrgustiku täiendamisele aitab jalgrattaliikluse ...

  • Hetkel toimub Tartu Forseliuse Koolis robootikaring I ja II kooliastme õpilastele (kaasatud aktiivselt 25 õpilast) ning valikaine robootika ja mehhatroonika II ja III kooliastmele (kaasatud aktiivselt 30 õpilast). Eelnevalt nimetatud tundide läbiviimiseks on koolil olemas NXT Lego komplektid (6tk - ...

  • Käesolev projekt on välja kasvanud traditsioonilisest (alates aastast 2000) toimuvast kevadkonverentsist, mis on ainus kogu kooli õpetajaskonda haarav õpiüritus. Eelmistel aastatel korraldatud kokkusaamiste (konverents, seminarid, õpitoad jms) tagasisidestamisel on saadud infot, kus paljud osalejad ...

  • 02.05.2017 - 19.02.2018 Koostöö partnerkoolidega 2 (Soome)

    Koostöös partnerkooliga on võimalik 12 teenindusvaldkonna õpilasel ja 3 õpetajal arendada kutsealast võõrkeeleoskust keelekeskkonnas. Enne õppereisi välisriiki (Saksamaa / Soome) on õpilased läbinud võõrkeelekursuse koolis. Õppereis motiveerib õppijaid tulemuslikumalt õppima. Partnerkool tagab ...

  • 02.05.2017 - 22.12.2017 Koostöö partnerkoolidega 1 (Saksa)

    Koostöös partnerkooliga on võimalik 12 teenindusvaldkonna õpilasel ja 3 õpetajal arendada kutsealast võõrkeeleoskust keelekeskkonnas. Enne õppereisi Tartu sõpruslinna Lüneburgi on õpilased läbinud saksa keele kursuse koolis. Õppereis motiveerib õppijaid tulemuslikumalt õppima. Partnerkool tagab ...

  • 02.05.2017 - 31.12.2017 Tartu noorte töömalev 2017

    Tartu noorte töömalev pakub Tartu noortele esmase töökogemuse omandamise ja taskuraha teenimise võimalust ning arendavaid ühistegevusi suvevaheajal.
    - noorte tööharjumuste kujundamine; - võimaluse pakkumine noortele veetmaks arendavalt ja meeldivalt oma vaba aega suvisel, sügisesel ja talvisel ...

  • Linna päevast on Tartus kujunemas ooperi- ja klassikalise muusika minifestival – 2016. aasta Tartu linna päeva tagasisidele toetudes oli põhjust uskuda, et ooperisümbioosi ideel on (mõtte)jõudu veel vähemalt üheks tulemiseks. Saabuv linna päev jätkab ooperiradadel, aga kindlasti ka saabuval suvel ...

  • 30.04.2017 - 31.12.2017 Ülenurme tänava kergliiklustee

    Käesoleva projektiga on kavas rajada kergliiklustee Riia tn - Kase põik - Ülenurme tn, kogupikkusega 3 km
    Jalgrattaliikluse arendamine on Tartu linna transpordipoliitika üks prioriteetidest. Eesmärgiks on jalgrattaliikluse osakaalu suurendamine. Sel otstarbel rajatakse täiendavaid jalgrattateid ...

  • 1. septembrist 2017 kuni 19. juuli 2018 tegutseb Lille majas Euroopa vabatahtliku teenistuse raames noor hispaanlane Carlos Javier Gonzalez Lorente, kes viib iganädalaselt lastele ja noortele läbi: 1) Impro klubi 2) Praktilised hispaania keele tunnid. Lisaks viib ta läbi vähemalt 3 projekti: 3) ...

  • Tartu KHK käivitab praktikasüsteemi arendamise projekti, mille eesmärgiks on tõhustada koostööd ettevõtete ja kooli vahel õppetöö läbiviimisel. Projekti raames viime läbi koolitused ettevõtete poolsetele praktikajuhendajatele, meie õpetajad stažeerivad enda meisterlikkuse täiendamise eesmärgil ...

  • Tartu lasteaia Pääsupesa hoone on rajatud aastal 1972 ning majja peale seda olulisi investeeringuid tehtud ei ole. Hoone tehnosüsteemid on amortiseerunud ning renoveerimist ja soojustamist vajavad ka teised hoone olulised osad (katus, sokkel, seinad). Pääsupesa lasteaiahoonele on väljastatud ...

  • Käesoleva projektiga kavandatav piki Raudtee tänavat Ülenurme vallani kulgev kergliiklustee võimaldab turvaliselt ja kiiresti liigelda Vaksali-Riia tänavate ristmikult Tammelinna ja sealt edasi Ülenurme valda. Kavandatava kergliiklustee kogupikkuseks on 3 km.
    Jalgrattaliikluse arendamine on ...

  • 01.04.2017 - 31.12.2019 Maarja peremajade loomine Tartusse

    Tartu linnas on intellektipuudega inimestele kvaliteetse infrastruktuuri loomisega tegeletud 90-ndate algusest. Olemas on alusharidus, põhikoolid ja tugiteenused. Täiskasvanu eluks ettevalmistuse ühe osana on võimalus iseseisvuda, lahkuda päritoluperest ja maksimaalselt kasutada oma tegevusvõimet ...

  • Projekti eesmärk on viia Lille Maja noortekeskuse tegevused rohkem majast välja, liikuda noorte juurde, mille tulemusena on noored teadlikumad noorsootöö võimaluste kohta, noortekeskuse tegevustega on liitunud juurde uusi noori (sh Lille Maja peamine sihtgrupp põhikooli ning gümnaasiumi noored). ...

  • Eesti Vabariik 100 raames „Igal lapsel oma pill“ on kantud unistusest, et igal Eestimaa lapsel oleks võimalus õppida pillimängu. Projekt „Igal lapsel oma pill“, on ellu kutsutud, et Eesti inimeste ja ettevõtete abiga täiendada ja uuendada lastele muusikaõpet pakkuvate asutuste pillliparke, et ...

  • Eesti Arhitektuurimuuseumis 20.04 –26.05. 2013 olnud näituse kohandamine Tartu jaoks. Tänu väljapaneku teema unikaalsusele ja otsesele seotusele Tartuga on siinsel linnamuuseumil huvi ja motiveeritus näidata ekspositsiooni tartlastele ja külalistele.
    Tartu arhitektuuri ajaloo alaste uurimistööde ...

  • Projekti eesmärk on tutvustada 6.-12. klassi õpilastele erinevaid vaba aja veetmise võimalusi nii Tartu linnas kui ka oma kodus. Projekti lõpus on noor teadlikum ning oskab teha mõistlikumaid otsuseid oma vaba aja veetmiseks. Kokku ootame programmis osalema 20 noort (8 poissi ja 12 tüdrukut). ...

  • Lille Maja näitemänguhuvilised noored soovivad korraldada Tartu linna ja maakonna 6.-12. klassidele tasuta foorumteatri etenduse pealkirjaga „Mõttetu! Tühine! Nõme!”. Etenduse sisu on välja töötatud noorte poolt ning käsitleb noorte jaoks aktuaalseid teemasid. Ühise ajurünnaku tulemusena selgus, et ...

  • Projekt käsitleb targa spetsialiseerumise strateegiate rakendamist kohalikul tasandil. Kuna kohalikul tasandil teatakse kõige paremini kohapealseid tugevusi, tööjõu kvalifikatsiooni ja oskusi ning innovatsioonisüsteemi eripärasid, mis on kõik vajalikud targa spetsialiseerumise strateegia edukaks ...

  • Projekti raames soovitakse rekonstrueerida Tartu Raatuse Kooli õppehoone selliselt, et oleks tagatud õpilasele eakohane, turvaline, positiivselt mõjuv ja arendav õppekeskkond, mis toetaks õpilaste õpihuvi ja õpioskuste, eneserefleksiooni ja kriitilise mõtlemisvõime, teadmiste ja tahteliste omaduste ...

  • Projekti läbiv idee on kooliastmete põhised uued huviringid LTT valdkonna tutvustamiseks, õpilaste võtmepädevuste arendamiseks ja valdkonna vastu huvi äratamiseks. Projekti juhib huvikool, kes spetsiifilisemate huviringide tööga saab äratada ja hoida õpilaste huvi nii LTT valdkonna kui teadustöö ...

  • 2016/2017 õppeaastal tegeleb Tartu Forseliuse Kool 4. ja 7. klassi õppekavade lõimimisega, mis on juba praeguseks näidanud, et see suurendab õpetajate koostööoskusi ja efektiivsemat koostööd ning kuna lõiminguplaanides on lähtutud nüüdisaegse õpikäsituse põhimõtetest, siis on õpetajate sõnul ...

  • "Osale projektide tunnustamise konkursil “Ettevõtlik noor 2016”! Projektide tunnustamise konkursile oodatakse projekte, mille tegevused on LÕPETATUD 31. august 2016.a. Oluliseks peame koostööolid, noortekeskused, noorteorganisatsioonid ja noortegrupid, kes on teinud või läbi viinud eelmise ...

  • Tartu Linnaraamatukogu osaleb projektiga kingituste tegemisel Eesti Vabariigi 100. sünnipäevaks.
    Projekti eesmärk on kaardistada Eestis mõne kindla geograafilise paigaga seotud 100 olulist kirjandusteost, mis on eestikeelsena kirja pandud alates 19. sajandist kuni tänapäevani, ja teha info ...

  • Balti riikides on vajadus praktika juhendajate koolitussüsteemi järele. Kuna seni on rangelt olnud lahus koolipoolsete ja ettevõtete juhendajate väljaõpe, siis ei taga see kvaliteetset tulemust praktika juhendamisel. Lätlaste läbiviidud piltootprojekt näitas, et juhendajate ühine ettevalmistus ...

  • Kogu Euroopas põhjustab transpordisektor umbes 20 protsenti kogu kasvuhoonegaaside heitkogustest, ligi pool sellest langeb reisijateveole. Selleks, et vähendada transpordisektori ökoloogilist jalajälge tuleb arendada ühistranspordi kvaliteeti ja kättesaadavust eriti linnade äärealadel ning ...

  • Riigikaitseõpetuse toetamine
    Tartu Annelinna Gümnaasiumi riigikaitseõpetuse õppekäikude, laagri korraldamine, õppevahendite soetamine.

  • 01.01.2017 - 01.12.2017 Kaitseressursside Ameti toetuse leping

    Riigikaitseõpetuse toetamine
    Tartu Herbert Masingu Kooli riigikaitseõpetuse õppekäikude, laagri korraldamine, õppevahendite soetamine.

  • Projekti eesmärgiks on rakendada ja parendada regioonide poliitikainstrumente ja programme, et toetada noorte VKE-de (kuni 5 aastat vanad ettevõtted) arengut, kasvu ja innovatiivsust. Projekti oluliseks osas on partneritega rahvusvaheliste kogemuste vahetamine ja heade näidete jagamine. Tartul ...

  • Projekti eesmärgiks on rakendada ja parendada Euroopa teadusuuringute ja innovatsiooni infrastruktuuride jagamist ja koostööd ning seeläbi avaldada mõju nii regioonile tervikuna kui parandada VKEde majandusnäitajaid. Projekti oluliseks osas on partneritega rahvusvaheliste kogemuste vahetamine ja ...

  • 16.11.2016 - 30.03.2018 Noorte Tugila

    Noorte Tugila on noortekeskuse juurde loodud NEET-noortele (NEET - Not in Employment, Education or Training) suunatud tugistruktuur, mis pakub individuaalset tugiteenust üldjuhul 1-6 kuud, keskmiselt 3-4 kuud 15-26-aastastele noortele, kes ei õpi ega tööta. Noorsootöötaja aitab luua kontakte nii ...

  • Antud hetkel on vajalik arendada õpilastes üldpädevusi. Väärtuspädevus – loodusainete õpetamisel kujundatakse õpilaste suhtumist teadusesse kui inimtegevuse tähtsasse valdkonda, arendatakse huvi loodusteaduste vastu, süvendatakse säästlikku hoiakut keskkonna, sh kõige elava suhtes, väärtustatakse ...

  • Projekt „Let’s act together“ („Tegitseme koos“) võimaldab kolme Balti riigi õpilastel analüüsida ja käsitleda tänapäeva maailma igapäevast probleemi –teismeliste kavalitatiivse vaba aja motiveeritud veetmine. Projektis osalevad õpilased koostavad ja viivad läbi uurimuse oma riigi teismeliste vaba ...

  • 01.09.2016 - 31.08.2018 We Are CooperARTive

    Koostööle suunatud õppemeetodite õppimine, arendamine, juurutamine, kasutamine.
    Läbi õpetajate ja õpilaste treeningute/koolituste/seminaride, kus fookus erinevatel koostöömeetoditel (cooperative learning) tulemusliku, iseseisva ja ajas jätkusuutliku õppija kujundamine ja toetamine.

  • Koolist väljalangevus, koolikiusamine ja vähene õpihuvi on probleemid, millega käesolev projekt tegeleb. Kaasatakse võimalikult palju õpi- ja käitumisraskustega õpilasi.
    Projekti peamine eesmärk vähendada koolist väljalangevust, koolikiusamist ja suurendada õpihuvi, kasutades selleks ennekõike ...

  • 01.09.2016 - 31.08.2019 Elav raamat

    Projekt “Elav raamat” (“Living Book”) keskendub õpilaste lugemisoskuse ja ka lugemishuvi suurendamisele. Eesmärgi saavutamiseks kasutatakse innovatiivset meetodit (töötatud välja Küprose ülikooli poolt), mis põhineb digitaalsete ülesannete kasutamisel lugemise toetamiseks: virtuaalsed keskkonnad, ...

  • 01.09.2016 - 31.08.2018 Modern Art Uniting People

    Loovus on tänapäeval üheks peamiseks inimese kvaliteediks, mida tööandja ootab. Üha vähem on töid, mis nõuavad päevast päeva üksnes lihtsate ja ühesuguste ülesannete täitmist. Ka kõige lihtsamate tööde puhul eeldavad tööandjad töötajatelt loovat mõtlemist ja probleemilahendamise oskust. Samuti ...

  • 15.08.2016 - 15.08.2018 Teisel Ringil Targaks Tartumaal

    2011 aasta rahva ja eluruumide loenduse andmetel oli Tartu maakonnas 20-64 aastaste keskhariduseta täiskasvanute absoluutarv oli 13333 ehk 14,3% (Põhi- ja keskhariduseta täiskasvanute tasemeharidusse tagasitoomise toetamine, Centar´i uuringu raport). Seega on olemas sihtgrupp, kes teadmatuse või ...

  • 1. septembrist 2016 kuni 31. augustini 2017 tegutseb Lille majas Euroopa vabatahtliku teenistuse raames noor ungarlane Zsolt Bánhalmi, kes viib iganädalaselt lastele ja noortele läbi 1) kokaklubi, 2) ungari keele ja kultuuri klubi, 3) cajóni (kastikujuline trumm) tunde. Lisaks korraldab Zsolt ...

  • 01.02.2016 - 30.06.2021 Nutikas linnaosa (SmartEnCity)

    SmartEnCity peamine eesmärk on arendada välja laialdaselt kohandatav ja paindlik lahendus jätkusuutliku-, targa- ja säästva linnakeskkonna kujundamisel Euroopa linnades. Eesmärk saavutatakse integreeritud planeerimise ja erinevate meetmete rakendamise abil, mis aitavad parandada energiatõhusust ...

  • Tartu ajalooline raudteejaam on oluline linna sõlmpunkt, mille kaudu tehti 2014. aastal 579 000 reisi (so päevas ligikaudu 1600 reisi). Uute rongide liinidele toomine on oluliselt suurendanud rongiga reisida soovijate hulka ja tõenäoliselt suureneb see uute liinide lisandumisel veelgi. Samas on ...

  • 01.12.2015 - 31.08.2018 Targa linna klaster (Smart City)

    Projekti eesmärgiks on on targa linna toodete ja teenuste arendamisega seotud ettevõtete ja organisatsioonide võimekuse kasv, rahvusvahelistumine ja müügitulude kasv läbi targa klastri (Smart City klaster) arendamise perioodil 20152018, keskendudes linnaelu erinevaid valdkondi ...

  • Integreeritud sademeveesüsteemi kavandamine Tartus.
    Arendada Tartu linnas integreeritud sademevee süsteeme, mille tulemusel väheneb kanalisatsiooni suunatava sademevee hulk.

  • Probleem, mida soovitakse lahendada, on ühtsete arusaamade puudumine ja vähene teadlikkus VÕTA ja ECVET-i põhimõtete koosrakendamise ja tõhususe mehhanismi osas. Senised projekti ECVET-Eesti raames teostatud uuringud on esile toonud, et kutseõppeasutuste ja sotsiaalsete partnerite hulgas on ...

  • 01.03.2015 - 30.06.2022 PRÕM tegevuste elluviimine

    Lepingu ese on PRÕM alategevuse nr 8.6 „Täiendavate töökohapõhise õppe õppekohtade loomine“ (edaspidi Tegevus) elluviimine. PRÕM - Praktikasüsteemi arendamine kutse- ja kõrghariduses sh õpetaja koolituse koolituspraktika" ja "Kutsehariduse maine tõstmine, õpipoisiõppe laiendamine" elluviimiseks“ ...

  • Projekti peamiseks eesmärgiks on suurendada STEM hariduse populaarsust. Seda eelkõige naissoost õpilaste hulgas, et saavutada sooline tasakaal tehnoloogiale ja teadusele suunatud distsipliine valivate õpilaste hulgas, mis pikemas perspektiivis suuredab inseneride ja tehnoloogivaldkonna ...